szállás, gyógyfürdő, utazás, üdülés, sóbarlang, wellness, bor, fehér bor, vörös bor, borkóstoló szállás, gyógyfürdő, utazás, üdülés, sóbarlang, wellness, bor, fehér bor, vörös bor, borkóstoló szállás, gyógyfürdő, utazás, üdülés, sóbarlang, wellness, bor, fehér bor, vörös bor, borkóstolószállás, gyógyfürdő, utazás, üdülés, sóbarlang, antikvárium szállás, gyógyfürdő, utazás, üdülés, sóbarlang, wellness, bor, fehér bor, vörös bor, borkóstoló
   Sóbarlang tervezés
   Sóbarlang kivitelezés
   Sóbarlang üzemeltetés

Gluténnal, vagy glutén nélkül.

Kedves Látogatóink!

Küldjenek kedvenc és kedves fotókat majsáról a nyárról, barátokról és élményekről, mi a letöltés menüpont megjelentetjük azokat!

FOTÓ KÜLDÉS KLIKK

Kiskunmajsai NYARALÓ a Thermálfürdő mellett - Sóbarlang

2013 július. Húú, átkozottul meleg van, de csak az panaszkodik aki bent maradt a város falai között. Itt a fürdőben, majsán csodálatos minden, szuper fürdő és a felfrissülés, el lehet bújni a nap elől a hűsítő árnyékba és indulás a vízbe. Nagyon élvezem ez végre egy hosszú nyár lesz. Nem is meleg, hanem gondtalan és hosszú. Gyere Te is ne hagyd ki, irány az üdülőfalú lecuccolás és lehet menni a strandra.
Még szerencse hogy végre stabilan 30 fok felett van a hőmérséklet, lehet strandolni önfeledten.

Egy kis segítség a NYARALÁSHOZ, hogy a rezsi csökkentés itt is érvényesüljön.

REZSI UPDATE a 3. éjszaka után a 4. INGYEN VAN!

Fizess három éjszakát és maradjatok még egy napra, élvezzétek a nyarat.

Az akció a visszavonásig érvényes, az akciós napot a fizetett napok után közvetlenül igénybe kell venni, nem vihető át más időszakra és nem átruházható.

Ez a 2013 döcögösen nehezen indult, azt hittem soha sem lesz vége. Az a sok esik a hó, sötét van, korán nyugszik a nap, eső, hideg tél, nem sorolom, mert még depressziós leszek. Szinte feltöltődtem, amikor az első napsütéses napon lementünk az alföldre, szinte már hiányzott. Még volt egy kis hó, az üdülőfalú kihalva a természet helyet keres magának, de már látszik a jövő, itt a nyár lassan és kezdődik a nyaralás.

2010, nagyon rosszul kezdődött ez az év, hosszú kellemetlen tél és sok csapadék. A tavaszi esőzések, rengeteg gond az országban a válság, vagy micsoda. Szinte hihetetlen energiával robbant be a nyár, talán hinni is alig akartunk a szemünknek. Újra, nyár van, 2010 és meleg, nagyon meleg. De ez nem gond, hisz irány a strand, kezdődik a felhőtlen nyaralás a pancsolás és már szinte a ködbe tűnnek az elmúlt hónapok borongós estéi. Élvezzük együtt! Ha új év és szép nyár akkor egy makulátlan új nyaraló extra minőségben, nagyon kedvező áron. Ne csak nézze a képeket, hanem foglaljon szállást azonnal, mielőtt lecsapják a lehetőséget a kezéről.

"Valentin nap"

A szerelem hétvégéje, egy kedves barátunk ajánlotta nekünk a téli Balatont, egy kicsit kétkedve fogadtuk, de hát egyszer élünk. Az úticél egy kis pihenő. A szállás nagyon profi, mindenhol eredeti faburkolat, hatalmas francia ágy, mielőtt elfelejtem "egy nagyon kényelmes ágyikó". A pénteki érkezés már a késő délutánba hajlott így a tájból nem sokat élveztünk. A szombati napon végre rácsodálkozhattunk a téli Balatonra és a badacsonyi hegyekre. Nagyokat sétáltunk a levegő friss volt, a hegyek csodálatosak, látnivaló pedig van bőven. lovaskocsival látogattunk el a vulkánok völgyébe délután borkóstoló a hegy levéből. Ha tehetik kóstolják meg a Samu pincészet kedvenc desszert borát, a Bodza Bort. Vasárnap késő reggeli ébredés és kellemes út hazafelé a nap már kibújt a felhők mögül, nagyon kellemes töltöttük a napot. Érdemes volt eljönni, nem csak nyáron, télen is! Az árak nagyon kedvezők!

Köszönjük a kellemes hétvégét!

Újra itt a nyár 2009, kellemes nyaralást, üdülést és pihenést majsán, hajrá!

Kiskunmajsa 2009, tavasz.

Nagyon tavasz, március végén voltunk 4 napot kedves vendéglátónknál, köszönettel. A szállás nagyon tiszta, fullra berendezve, törcsi is volt mindenhol. Nyomtunk egy éjszakai fürdést is, nagyon kellemes volt, szinte többen voltak, mint nappal. A medencék szépen ki voltak világítva, folyt a pezsgő a medence szélén. Szóval, olyan nagyon fine-os volt. Na, de időközben átrendeződött a vendéglátás, a Noé Bárkája bezárt, helyette egy pizzás lett, de hirtelen. Ettünk volna egy levest, de nem jött össze, a sör meleg volt és foghíjas is, sajna a bableves csárda sem jeleskedett. A babgulyás kemény meccs lett volna minden élőnek, úgyhogy hagytuk, hogy vissza vigyék a következő vendégnek. Reméljük nyárra összeszedik magukat, különben értelme nem sok van a nyitva tartásnak. Szóval a telet nagyon rosszul élik meg a vendéglátók, reméljük lesz valami írástudó aki felismeri a helyes irányt és végre a telek is stabilak lesznek. NADE ITT A NYÁR ÉS SZÉP AZ IDŐ!

Kiskunmajsa, minden évszakban!

Kis "ded" korom óta járok Kiskunmajsára nyaralni és pihenni, azonban csak az elmúlt néhány évben kezdtem megszeretni ezt a hamisítatlan alföldi települést. Sokat gondolkoztam, mi lenne igazán praktikus köszöntő, ezért az érzéseimet próbálom megjeleníteni elsősorban képekben.
Néhány napja fejezetük be a nyaralást és fájó szívvel csomagoltunk, egyre nehezebb rászedni magunkat, hogy elinduljunk haza. Imádunk utazni, üdülni, ennek ellenére Kiskunmajsára jönni olyan mintha hazatérnénk, a megnyugtató biztonság érzése fog el.

Az emberek barátsága és nyugodt kikapcsolódás egyre fontosabb érték számunkra a zajos léttel szemben. Még cseng a fülünkben a faluvégi kurta kocsma zaja, az egyszerű táj szépsége.
A bugaci lovasok, az ópusztaszeri bolyongás a múltban, a Tisza parti mártózások, a szegedi belváros szépsége, a kiskunmajsai lovaglás élménye a halasi Csipkeház érdekessége, alföldi bor sokszínűsége.

Itt kell hagynunk egy kicsit a lelkünkből, hogy az első hó visszacsalogasson bennünket és kedvenc thermál medencénkben élvezhessük a fehér táj szépségét. Mert ide télen-nyáron érdemes jönni, nyáron a sokszínű látványfürdő szolgálja a nebulók izgágaságát, télen nyugodt csendben pihenhetünk a beltéri és kültéri thermál medencékben.

Már alig várjuk a téli szünetet, hogy újra visszatérhessünk, addig is köszönjük szállásadónk kedvességét.

Ez egy más világ, nem a zajos tenger és nem is a menő a "welnesz" szálloda, ez egyszerűen csak kikapcsolódás. Ha utazni, üdülni szeretne és nem snassz ezt itthon tenni, akkor nézze meg szállás ajánlatunkat.

Üdvözlettel

Egy utazó

Végre itt a téli szünet!

Alig fértem a bőrömbe, végre elindulhatunk kedvenc thermál fürdőnkbe. Csütörtökön, 3 nappal szilveszter előtt érkeztünk így elkerültük a nagy havazásokat, van ebben jó és rossz egyaránt. Biztos kellemes lett volna egy kis hógolyózás, vagy lovas szánkózás, na majd legközelebb. Most igazán felkészültünk és hoztunk beutalót, ez volt az eddigi legjobb ötletünk. Strand belépő 71 forint, tangentoros medence - víz alatti sugárbomba -, masszírozás 98 forint, nagyon jól éreztük magunkat, minden kezelés után szunyókáltunk egy órácskát. Sikerült összeszedni a teljes csapatot így szűken számolva is 12 -en voltunk, a szállás profi a konyhát igazán nem használtuk inkább elmentünk étterembe.
Körbejártuk a közeli vendéglátóhelyeket, nem aratott osztatlan sikert egyik sem, ezért jó szándékkal ajánljuk mindenkinek, hogy pattanjon nyeregbe és látogasson el a Noé Bárkája Pizzériába, vagy a BazsaRózsa fogadó éttermébe, megéri a fáradtságot. Az árak nagyon szimpatikusak mindkét helyen, a pizza kemencében sül és igen ízletes, mellesleg 850 forint, de a főétkezéseket is megoldottuk 600-1000 forintból. Sajnos nagyon gyorsan eltűnt ez az 5 nap, hétfőn még csobbantunk egy utolsót és elindultunk haza, nem volt könnyű. Mielőtt elfelejtem, a szilveszteri buli a "bablevesben" szintén szép emlékeket hagyott bennünk, nézd meg a fotókat te is, volt hepaj rendesen, hajnali négykor mentem haza.

Reméljük a meghoztam a kedved egy kellemes hétvégéhez!

Kellemes pihenést mindenkinek.

Egy utazó

Só-klímaterápia a pécsi Sóbarlangban - orvosi javallat - kattintson!

Holt-tengeri só és kősó felhasználásával, egy vadonatúj technológiával épült sóbarlang, sóterápia természetes gyógymódot kínál az egészségünk védelmére, különböző betegségek megelőzésére és rehabilitációjára.
A só-barlangban különleges, bakteriológiailag rendkívül tiszta mikroklíma uralkodik, úgy nevezett só-klíma. A sóbarlang ásványi anyagokkal és jótékony mikroorganizmusokkal telített, állandó hőmérsékletű (20-22 oC) levegője az egészségre előnyös negatív töltéssel bír. Mindemellett szervezetünk számára fontos kémiai elemeket - jódot, káliumot, magnéziumot, szelént - és más hasznos anyagot tartalmaz, ez a lényege a só-klímaterápiának.
A só-kúrák kényelmes relaxáló székekben, megfelelően összeválogatott zene kíséretében (tengerzúgás, szélsusogás, madárcsicsergés) történnek, ami segíti testünket az ellazulásban és teljes megnyugvást okoz. A sóbarlangban kialakított fénytechnika pedig kihasználja a színek therápiás hatását, ami kellemes közérzetet biztosít. Amíg a meleg színek (sárga, narancs és vörös) serkentőleg, élénkítőleg hatnak és felpezsdítenek, addig a hídeg szinek (lila, kék és indigó) oldják a feszültséget és megnyugtatják az idegeket.
Egyetlen só-kúra a sóbarlangban annyit ér, mint egy teljes nap a tengerparton! Vendégeink saját ruháikban jöhetnek, eldobható lábvédőt biztosítunk számukra. Gyerekeknek kedvezményes részvétel, mindekit szeretettel várunk! Sóterápia ne feledje!

Egy fellélegzett utazó

Sóterápia, sóbarlang, só-klímaterápia, só-barlang, só-klíma, sóbánya

Startolj Video megfigyelő rendszerek, Video kamerák

Reklámozd a saját oldaladat is